آموزشی

اپلیکیشن های کاربردی برای اندروید

اکوسیستم اندروید دارای تعداد زیادی برنامه است که کاربران می توانند به صورت رایگان آن ها را نصب کنند. این برنامه ها به ما در انجام وظایف منظم و ثابت کمک می کنند. در واقع بیش از 95٪ از برنامه های موجود در فروشگاه Google Play در واقع برنامه های رایگان هستند. بنابراین، از بین میلیون ها برنامه رایگان قابل دانلود، تشخیص بهترین برنامه های رایگان می تواند بسیار دشوار باشد. بهترین موسسه آموزش زبان فرانسه تهران لیست کاملی ست.

ویرایشگر عکس لایت ایکس

اگر یک ویرایشگر عکس همه کاره برای اندروید می‌خواهید، LightX Photo Editor انتخاب خوبی است، به ویژه به این دلیل که اکثر ویژگی‌ها رایگان هستند.

می‌توانید عکس‌ها را ادغام کنید، جلوه‌ها و فیلترها را اضافه کنید، رنگ‌ها را به‌طور انتخابی در مناطق یک تصویر اعمال کنید، تعادل رنگ را تنظیم کنید، تصاویر را صاف و واضح کنید، آنها را برش دهید، بچرخانید، روی آنها بکشید، قاب‌ها و برچسب‌ها اضافه کنید، متن اضافه کنید، روش تغییر نام اینستاگرام کلاژ ایجاد کنید و خیلی بیشتر

همه اینها از طریق رابط بصری برنامه Android انجام می شود. منوی اصلی را با یک ضربه باز کنید، دسته ویرایش‌هایی را که می‌خواهید انجام دهید (مثلاً فیلترها یا فریم‌ها) را انتخاب کنید و به منویی با تمام گزینه‌های مربوطه هدایت می‌شوید.

بیشتر آن کاملاً توضیحی است، اما همچنین ویدیوهای آموزشی برای گیر افتادن وجود دارد، و با یک IAP یکباره 3.69 دلاری / 3.49 پوندی می توانید از شر تبلیغات خلاص شوید، استیکرها و فریم های اضافی را باز کنید، و این توانایی را اضافه کنید ذخیره تصاویر با فرمت PNG

SKRWT

برنامه‌های اندرویدی زیادی برای ویرایش عکس وجود دارد، اما در حالی که اکثر آنها فیلترها و افکت‌ها را ارائه می‌دهند، تعداد کمی از آنها به شما اجازه می‌دهند چشم‌انداز عکس را به روشی که SKRWT انجام می‌دهد تغییر دهید.

در اینجا هیچ استیکر، حالت آرایش و هیچ افکت واقعی وجود ندارد. در عوض ابزارهایی برای تغییر زاویه دید، تغییر نسبت و اصلاح اعوجاج لنز وجود دارد.

همچنین می‌توانید تصاویر را ورق بزنید، بچرخانید، آینه کنید و برش دهید، اما SKRWT چندان علاقه‌ای به تغییر عکس‌ها به روش‌های غیرطبیعی ندارد، به‌عنوان اینکه دقیقاً همانطور که در هنگام گرفتن عکس‌ها تصور می‌کردید به نظر برسند.

این یک ابزار حرفه ای است، اما استفاده از آن آسان است و اگر تغییرات را دوست ندارید، همیشه می توانید آنها را لغو کنید.

Tattoodo

تاتو در قلب خود یک موتور جستجوی خالکوبی است که به شما امکان می دهد میلیون ها تصویر خالکوبی را جستجو کنید، تصاویری که می توانید بر اساس سبک، نقوش یا هنرمند فیلتر کنید.

علاوه بر جستجو و مرور، می‌توانید هنرمندان را نیز دنبال کنید، بنابراین آخرین کار آنها در فید شما ظاهر می‌شود، و می‌توانید تصاویر را در تابلوها ذخیره کنید، بنابراین می‌توانید کتابخانه‌ای از طرح‌هایی که دوست دارید بسازید.

اگر قبلاً خالکوبی دارید و دوست دارید آنها را با جهان به اشتراک بگذارید، می توانید تصاویر آنها را به برنامه اضافه کنید و حتی می توانید قرار ملاقات های خالکوبی را رزرو کنید و از طریق برنامه اندروید مشاوره رایگان دریافت کنید.

اگر هنرمند خالکوبی هستید، می توانید فروشگاه و طرح های خود را اضافه کنید و به طور بالقوه مشتریان جدیدی را نیز از طریق برنامه پیدا کنید. اگر به دنبال خالکوبی یا خالکوبی هستید، کاملاً رایگان است، اما اگر هنرمند هستید و می‌خواهید از طریق برنامه رزرو کنید، باید 5.99 دلار / 4.59 پوند اشتراک ماهانه بپردازید.

Houzz

Houzz یک برنامه اندرویدی یک مرحله ای برای تزئین و تجهیز خانه شما است. این برنامه دارای بخش های مختلف متعددی است، از جمله پایگاه داده ای با بیش از 19 میلیون عکس برای ارائه ایده های دکور، که می تواند بر اساس سبک، اتاق و موارد دیگر فیلتر شود. همچنین می توان این تصاویر را ترسیم کرد و به اشتراک گذاشت.

Houzz به شما امکان می دهد میلیون ها محصول (مانند مبلمان) و مواد را از داخل برنامه خریداری کنید، و ابزاری وجود دارد که به شما امکان می دهد از واقعیت افزوده استفاده کنید تا ببینید یک محصول در خانه شما چگونه به نظر می رسد.

مقالات و ویدیوهایی نیز در رابطه با بازسازی و بهسازی خانه شما وجود دارد. می‌توانید دکوراتورهای داخلی، معماران و دیگر متخصصان را در برنامه پیدا کنید و استخدام کنید، و جامعه‌ای وجود دارد که کاربران می‌توانند در آن سؤالات خود را بپرسند و پاسخ دهند.

Houzz برنامه‌ای نیست که همه در تلفن خود به آن نیاز داشته باشند، اما اگر قصد دارید دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید یا اصلاحات دیگری انجام دهید، قطعاً ارزش دیدن آن را دارد.

Over

Over اساساً برای افزودن متن به تصاویر طراحی شده است، که برای مثال اگر پوستر یا پست اینستاگرام می‌سازید، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید.

برنامه اندروید به شما امکان می‌دهد از میان طیف گسترده‌ای از اندازه‌های بوم انتخاب کنید، از جمله اندازه‌هایی که به‌طور خاص برای اهداف مختلف رسانه‌های اجتماعی مانند عکس‌های روی جلد فیس‌بوک ایجاد شده‌اند. سپس می توانید تصاویر، متن و گرافیک اضافه کنید.

برای تصاویر می توانید نوردهی، کنتراست و موارد مختلف دیگر را تنظیم کنید. برای متن می توانید از بین طیف وسیعی از فونت ها، ترازها و رنگ ها انتخاب کنید. و برای گرافیک می توانید از بین طیف وسیعی از طرح های از پیش ساخته شده انتخاب کنید، سپس رنگ، موقعیت و موارد مشابه را تنظیم کنید.

پروژه ها می توانند چندین لایه داشته باشند و پس از اتمام کار می توانید نتیجه را به صورت JPG یا PNG ذخیره کنید یا آن را به اشتراک بگذارید.

برای یک کاربر معمولی احتمالاً این کار ضروری نیست، اما اگر از آن برای کار استفاده می کنید یا نیاز به ترکیب تصاویر و متن به طور منظم دارید، می تواند ارزش هزینه را داشته باشد.

Draw.ai

به نظر می‌رسد دستگاه‌های دیجیتال برای آموزش‌های طراحی مناسب هستند، اما به نظر می‌رسد تعداد کمی از اپلیکیشن‌های طراحی از آن‌ها استفاده می‌کنند. در عوض، اغلب تصور می‌کنند که شما قبلاً می‌دانید چه کاری انجام می‌دهید یا خارج از برنامه یاد خواهید گرفت، در حالی که بسیاری از مواردی که به شما آموزش می‌دهند به تصاویر و متن ثابت تکیه می‌کنند، اما Draw.ai یک برنامه اندرویدی است که تعامل بیشتری دارد.

این کار تا زمانی که تصویر کامل شود ادامه می یابد، پس از آن می توانید آن را رنگ آمیزی کنید (بدون راهنما). پس از اتمام کار، Draw.ai یک ویدیوی کوتاه از کل فرآیندی را که طی کرده اید نشان می دهد.

ابزارهای واقعی ترسیم محدودتر از برخی برنامه ها هستند، اما حداقل یک دکمه خنثی سازی مفید وجود دارد که آخرین خطی را که کشیده اید یا تغییری که ایجاد کرده اید پاک می کند – چیزی که مبتدیان از آن استفاده زیادی خواهند کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا