متفرقه

راهنمای جامع توسعه مهارت‌های حرفه‌ای در دانشگاه CU

شما مهارت های حرفه ای زیادی را در طول مدتی که در CU می گذرانید، و نه فقط در کلاس های خود، توسعه خواهید داد. نحوه مشارکت شما در محوطه دانشگاه می تواند موارد زیادی را به کارفرمایان آینده نشان دهد. مشارکت نشان دهنده تعهد است و به شما کمک می کند تا مهارت های اساسی را بیاموزید. این مهارت ها به هر شغلی، در هر صنعتی مربوط می شود. و اغلب آنها مهارت هایی هستند که اکثر کارفرمایان در کاندیداهای بالقوه به دنبال آن هستند.

ایجاد این مهارت‌ها در حال حاضر می‌تواند به شما کمک کند برای هر موقعیتی که بعداً دنبال می‌کنید، کاندیدای قوی شوید. در اینجا چند راه برای شروع توسعه این مهارت های ضروری در سال جاری وجود دارد.

تشکل های دانشجویی:

بسیاری از انجمن‌ها و سازمان‌های دانشجویی موقعیت‌هایی دارند که دانشجویان می‌توانند در آنها فعالیت کنند. این موقعیت‌ها ممکن است شامل نقش‌هایی در رهبری، برنامه‌ریزی رویداد، بازاریابی و موارد مشابه باشد. مشارکت در این نقش‌ها می‌تواند به دانشجویان کمک کند تا مهارت‌ها و تجربیاتی که برای تکمیل رزومه‌شان ضروری است را کسب کنند.

شما می‌توانید با برگزاری جلسات مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشید. با هدایت پروژه‌ها و مسئولیت‌پذیری، مهارت‌های امانتداری و پاسخگویی خود را تقویت کنید. با انتخاب به عنوان رئیس یک سازمان، توانایی‌های رهبری خود را تقویت کنید. با پیشنهاد ایده‌های نو برای رویدادها، خلاقیت خود را تقویت کنید.

اگر قبلاً عضو یک گروه دانشجویی هستید، فکر کنید که چه مسئولیت‌ها و وظایف جدیدی را می‌توانید برعهده بگیرید. همچنین، به مهارت‌های خاصی که می‌خواهید ارتقا دهید و راه‌های مختلف برای دستیابی به آن‌ها در سازمان خود بیاندیشید.

اگر به دنبال یک گروه دانشجویی برای پیوستن هستید، می‌توانید BuffConnect را بررسی کنید یا از مرکز مشارکت دانشجویی (CSI) بازدید کنید. اگر هیچ گروهی پیدا نمی‌کنید که با علاقه‌مندی‌های شما همخوانی داشته باشد، می‌توانید به راه‌اندازی یک گروه دانشجویی فکر کنید.

فرصت های خدماتی:

داوطلب شدن یک راه عالی برای مشارکت در دانشگاه و یا در منطقه محلی شما است. نه تنها می توانید با افراد جدید ملاقات کنید، بلکه می توانید از نقاط قوت خود برای حمایت از هدفی که به آن اهمیت می دهید و مهارت های جدید یاد بگیرید، استفاده کنید.

  • با داوطلب شدن در مکانی در زمینه شغلی مورد علاقه خود، روی مهارت های شغلی و خودسازی کار کنید.
  • مهارت های کار گروهی را با همکاری با سایر داوطلبان برای دستیابی به یک هدف مشترک توسعه دهید.
  • با یادگیری از افراد با هویت‌ها و پیشینه‌های مختلف، مهارت‌های برابری و شمول را ایجاد کنید.

وقتی نوبت به کار داوطلبانه می‌رسد، چیزی برای همه وجود دارد. از کار با حیوانات گرفته تا سیاست و محیط زیست، گزینه هایی برای مطابقت با علایق و برنامه شما وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز منابع داوطلب (VRC) ارتباط برقرار کنید.

برنامه های ریاست:

علاوه بر نقش های رهبری در سازمان های دانشجویی، برنامه هایی وجود دارد که به شما امکان می دهد مهارت های رهبری را توسعه دهید. امسال به برنامه های Journey Leader یا CU GOLD ملحق شوید.

Journey Leaders یک تیم متنوع از دانشجویان هستند که از دانشجویان و خانواده های جدید به محوطه دانشگاه استقبال می کنند. به عنوان یک رهبر سفر، مهارت های ارتباطی و کار تیمی را توسعه خواهید داد. برای برنامه Journey Leader تا 1 نوامبر 2021 درخواست دهید.

CU GOLD توسعه رهبری رایگان را برای همه دانش آموزان فراهم می کند. دانش‌آموزان می‌توانند در برنامه نیم‌روزه رایگان LEAD شرکت کنند تا یاد بگیرند که چگونه در زمان‌های سخت رهبری کنند و راه‌هایی را برای به کار بردن این دانش در عمل بیاموزند.

مشاغل پاره وقت یا کارآموزی:

به غیر از کسب درآمد، مشاغل پاره وقت و کارآموزی مزایای دیگری نیز دارد. آنها به شما کمک می کنند تا شبکه حرفه ای خود را بسازید، مهارت های مختلفی را توسعه دهید و برای رزومه خود تجربه کسب کنید.

  • با ارائه راه حل هایی برای چالش های غیرمنتظره، روی مهارت های حل مسئله کار کنید.
  • با نوشتن ایمیل های مناسب و حرفه ای، مهارت های ارتباطی را توسعه دهید.
  • با ارائه پیشنهادات بر اساس بازخورد مشتری در شغل پاره وقت خود، نحوه استفاده از داده ها را بیاموزید.
  • با یادگیری استفاده از فناوری جدید در دوره کارآموزی، مهارت های فناوری خود را گسترش دهید.

بیشتر مشاغل در محوطه دانشگاه، برنامه‌ریزی‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌تواند با کلاس و برنامه مطالعه شما مطابقت داشته باشد. بسیاری از دوره های کارآموزی حدود 10 تا 20 ساعت در هفته هستند، بنابراین شما معمولاً می توانید یکی از آنها را در بین کلاس ها قرار دهید. شما همچنین می توانید به دنبال یک دوره کارآموزی تابستانی تمام وقت باشید که اغلب پولی است. برای یافتن فرصت های کارآموزی، Handshake را مرور کنید.

در مورد توسعه مهارت های ضروری از طریق برنامه مهارت های موفقیت بیشتر بیاموزید. مشاوران شغلی از ساعت 1 تا 3 بعد از ظهر در دسترس هستند. پنج‌شنبه‌ها در آزمایشگاه مهارت‌های موفقیت به شما کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی کنید که چگونه مهارت‌هایی را که برای شغل آینده‌تان نیاز دارید، بسازید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا