روانشناسی

۳۰ وبلاگ برتر روانشناسی

رشته روانشناسی آنلاین پنجمین رشته پرطرفدار در مقطع کارشناسی است. در مقطع کارشناسی به دانشجویان درک گسترده ای از این رشته داده می شود، اما برای بیشتر رشته های مرتبط با روانشناسی نیاز به مدرک کارشناسی ارشد است. مدرک کارشناسی ارشد به دانشجو کمک می کند تا بر یک حوزه خاص از رشته تمرکز کند. برای دانشجویان مهم است که گزینه های انتخاب خود را بشناسند و تصمیم بگیرند که در کدام حوزه از رشته روانشناسی بیشتر مطالعه کنند.

روان شناسی عمومی:

۱. روان شناسی جدید: در وبلاگ مجله محبوب روان شناسی امروز، خوانندگان مقالاتی در مورد تحقیقات و اکتشافات جاری در مورد حوزه گسترده روان شناسی خواهند یافت، که روان شناسی جدید را به منبعی عالی برای کسانی که به دنبال به روز ماندن در این حوزه هستند، تبدیل می کند.

۲. خوانندگان :BPS وبلاگ های انجمن روانشناسی بریتانیا در مورد علم مغز و رفتار می باشد. بسیاری از پست ها بر الگوهای جالب در رفتار انسان تمرکز دارند. این وبلاگ بر ارائه تفسیر و نقد در مورد آخرین تحقیقات به خوانندگان تمرکز دارد.

نکته مهم: چرا افراد مسن تر تمایل کمتری به فکر کردن دارند؟

۳. موقعیت گرا: یک پروژه در حال اجرا توسط دانشکده حقوق هاروارد، موقعیت گرا با هدف ترویج تحقیق و درک روانشناسی اجتماعی برای استفاده در قانون گذاری، سیاست گذاری و نظریه حقوقی است.

۴. هک های ذهن: هک های ذهن وبلاگ تام استافورد و مت وب است که کتابی به همین نام نوشته اند. پست های آن ها بر علوم اعصاب و ترفندهای روانشناسی تاکید دارد که به شما کمک می کند بفهمید درون مغزتان چه می گذرد.

5. : PsyBlog این وبلاگ ساخته و نوشته جرمی دان، دانشجوی دکترا می باشد. تمرکز اصلی محتوای وبلاگ بر تحقیقات علمی است که مستقیما با امور درون ذهنی انسان سر و کار دارد.

۶. تفکر کلی: این وبلاگ روان شناسی چشم نواز بسیار مورد پسند است و در قالب پرسش و پاسخ ارائه می شود. وبلاگ از ارتباط آسان با نمونه هایی از تجربیات خود نویسنده برای بیان نقطه نظراتش درباره موضوعات مختلف روان شناختی استفاده می کند.

۷. دنیای روان شناسی: وبلاگ مشترک روان شناسی عمومی روان شناسی به آدرس psychcentral.com می باشد.می توانید گستره وسیعی از موضوعات مربوط به روان شناسی با پست هایی از مجموعه متنوعی از متخصصان روان شناسی را مطالعه کنید.

۸. روان شناسی چیست؟ : یک رویکرد ساده و سرگرم کننده به دنیای روان شناسی. پاسخ به اساسی ترین پرسش های روان شناسی یا یک توضیح ساده برای موضوعات پیچیده تر.

۹. دریک باوندز (Deric Bownds): دریک باوندز روانشناس را دنبال کنید. او از وبلاگ خود برای گزارش ایده ها و تحقیقات جدید درباره ذهن، مغز و رفتار استفاده می کند. دریک با کمبود موضوعاتی از روانشناسی و فلسفه گرفته تا تاثیر علوم اعصاب و نوروبیولوژی بر این رشته مواجه است.

۱۰. وبلاگ روانشناسی بد: نویسنده وبلاگ روانشناسی بد یک دانش آموز است، و این وبلاگ جنبه های متعددی از صنعت روانشناسی را پوشش می دهد، که با مسائل تحقیقاتی، عملی و سیاسی سر و کار دارد.

۱۱. پیشرفت در تاریخ روانشناسی: AHP نگاهی به تاریخ روانشناسی با اخبار، یادداشت ها و منابع اضافی می اندازد.

۱۲. ذهن پراکنده: اریک شوویتزگبل با مقالات دانشگاهی و هم کاری با فیلسوفان دیگر به فلسفه روانشناسی می پردازد. تمرکز وبلاگ گسترده است و به شدت از تجربیات روزمره نویسنده می گیرد، اتفاقات و گفتگوهای به ظاهر دنیوی را به یک مکالمه فلسفی درباره روانشناسی انسان تبدیل می کند. منبع

۱۳.: NeoAcademic نوشته ریچارد ان لندرز، استادیار روانشناسی در دانشگاه اولد دومینیون در نورفولک، وا، ایالات متحده آمریکا، NeoAcademic در زمینه روانشناسی صنعتی تخصص دارد.

۱۴. افکار اجتماعی: وبلاگ افکار اجتماعی برادلی وویتک، دانشمند علوم اعصاب است. این عضو پسادکتری دیدگاه ها و نظریه های خود را در زمینه علوم اعصاب به اشتراک می گذارد.

۱۵. آموزش روانشناسی دبیرستان: این وبلاگ یک وبلاگ مشارکتی است که نوشته های سه معلم روانشناسی اختصاصی را با هدف کمک به دیگرانی که روانشناسی دبیرستان را آموزش می دهند، نشان می دهد.

۱۶. تنها انسان هستیم: این وبلاگ به یک روزنامه نگار روانشناس که مدت ها به پوشش پیشرفت های روانشناسی با نگاه به اینکه چگونه مطالعات بر درک ما از طبیعت انسان تاثیر می گذارند، اختصاص دارد.

۱۷. کندرا چری: (Kendra Cherry) یک وبلاگ نویس روانشناسی مقیم آمریکا است. کندرا چری (Kendra Cherry)به طور مرتب با ایده هایی در مورد چگونگی اعمال اصول روان شناختی در زندگی روزمره شما پست می گذارد.

۱۸. وبلاگ نویسی پژوهشی: وبلاگ نویسی پژوهشی یک وبلاگ مشارکتی است که بر اظهار نظر در مورد تحقیقات جاری در زمینه های مختلف از جمله روان شناسی متمرکز است. این لینک خاص مربوط به بخش روان شناسی سایت است.

۱۹. جامعه روان شناسی مسیحی: یک برداشت مذهبی از موضوع روان شناسی، این وبلاگ از چندین روان شناس مسیحی از سراسر ایالات متحده سرچشمه می گیرد. این وبلاگ موضوعاتی مانند رویکردهای مسیحی به اختلالات روان شناختی، و تاثیر ایده های اصلی مسیحی مانند رستگاری بر فلسفه روان شناسی را پوشش می دهد.

۲۰. تحقیقات روانشناسی کودک: یک وبلاگ منبع محور در زمینه روانشناسی کودک برای والدین، مربیان و متخصصان رشد کودک. این وبلاگ دارای مقالاتی در موضوعات مرتبط مانند به حداقل رساندن تاثیر منفی طلاق بر کودکان و تصمیم گیری در مورد نیاز یا عدم نیاز کودک به درمان است.

۲۱. پیک عملکرد ورزشی: در این اپلیکیشن خلاقانه روانشناسی رفتاری، یاد می گیرید که چگونه آموزش ذهنی می تواند توانایی ورزشی را افزایش دهد.

۲۲. Idiolect: وبلاگی از یکی از نویسندگان وبلاگ معروف روانشناسی به نام Mindhacks.com. این وبلاگ اغلب دارای نقل قول های تحریک کننده تفکر توسط شخصیت های مشهور تاریخی است.

۲۳. وبلاگ مغز: دکتر آنتونی ریسر (Anthony Risser)، روان شناس مشاوره ای، به روزترین اخبار حوزه روان شناسی مغز را برای خوانندگان خود به ارمغان می آورد.

24. in news : دکتر کارن فرانکلین، روانشناس قانونی، استاد کمکی دانشگاه آلیانت در کالیفرنیای شمالی است. وبلاگ او بر مطالب مربوط به روانشناسی قانونی، جرم شناسی و حقوق روانشناسی تمرکز دارد.

۲۵. تاثیر بر افراد: با استفاده از روش های توسعه یافته توسط بیش از ۶۰ سال تحقیقات علوم رفتاری، برایان آهرن به خوانندگان می آموزد که چگونه بر اطرافیان خود در محیط کار و سایر محیط ها تاثیر بهتری بگذارند.

۲۶. جولیتا اسکوگ، روانشناس مدرسه: جولیتا یک روانشناس دبستانی است و همچنین در تیم ارزیابی پیش دبستانی مدارس دولتی سیاتل کار می کند. او نه تنها با کودکان کار می کند، بلکه بیشتر وقت خود را صرف کمک به بزرگسالان برای بهتر شدن والدین می کند.

۲۷. روانشناسی کودک و خانواده: دکتر رنه کلاوسل تخصص خود را در زمینه کار به عنوان روانشناس کودک به اشتراک می گذارد. اینجا را بخوانید

۲۸. نورومارکتینگ: یکی از وبلاگ های روان شناسی جدید می باشد. پست های نورومارکتینگ عمدتا در مورد فرایندهای فکری و عملکردهای مغز است. محتوا خیلی فنی نیست و بیشتر مقالات در دسترس هستند و هدف آن ها کمک به خواننده عمومی برای درک تاثیر نورومارکتینگ بر جامعه است.

۲۹. روان شناسی فن آوری: یک منبع وبلاگی برای راهنمایی روانشناسان و درمانگران و بیشتر در مورد استفاده موثر از فن آوری و تکنیک های مدرن برای طیف گسترده ای از کاربردهای حرفه ای است.

۳۰. پاولوویچ کوچ: مطالب این وبلاگ، یک دانشجوی کارشناسی روانشناسی در لندن را دنبال می کند که سعی در بیان تجربه دانشگاهی خود دارد و به بررسی موضوعات مختلف مبتنی بر روانشناسی می پردازد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا